نياز: موتور محركه اقتصاد
در توليد اقتصادي يا تغيير شكل يك كالا، شش عنصر اساسي نقش دارد: كه عبارتند از : مواد اوليه ، بازار ، نيروي انساني ، سرمايه ، ماشين آلات و مديريت . اما مهمترين عامل: مصرف، يا نياز انسان ها به كالاي توليد شده، مورد نظر قرار نگرفته است. درحالي كه اگر مصرف كننده نباشد، كالايي هم توليد شود، مثل اين است كه توليد نشده است. البته در اقتصاد غربي، به نحوي به اين عامل اشاره شده است. ولي به علت در هم ريختگي عناصر علمي اقتصاد، جايگاه متناقض و غير مرتبطي باهم دارند. مثلا در تعريف كلي اقتصاد گفته مي شود: تخصيص منابع محدود، به نياز هاي نامحدود. و يا اينكه توجه به نياز ، به عنوان مشتري مداري، مطرح شده ولي، فقط به عنوان يك خريدار بالفعل، يعني خريدار تا موقعي ارزش دارد كه: خريدار باشد! بعد از خريد يا قبل از خريد،ارزشي ندارد. و اگر خريد نكند هم بد تر. در حاليكه ما مي گوئيم: نياز موتور محركه اقتصاد است. و بايد براي آن، سهم كافي در نظر گرفته شود. و براساس همين سهم هم، به آن سود پرداخت شود. به عبارت ديگر: اگر قيمت كالايي را به 8 قسمت تقسيم كنيم، شش سهم آن براي شش عامل، و دو سهم براي عامل نياز مند، بايد در نظر گرفته شود. و اگر بازار را، همان مصرف كننده بدانيم. قيمت كالا بايد 7 سهم شود. كه سهم بازار يا مصرف كننده نهايي، دوبرابر بقيه باشد . يعني انسان همين كه انسان است، ارزش دارد . نياز به غذا ، پوشاك ومسكن اورا داراي سهم، و در نهايت صاحب سود سهام ميكند. از اينرو در تقسيم بيت المال، در اسلام هيچ فرقي بين مردم نيست. در همان ابتداي حكومت حضرت علي ع، ما شاهديم كه: ايشان به همه، دو درهم دادند. حتي برادرش عقيل، يا همرزمانش: طلحه و زبير، سهم بيشتري خواستند،اما ايشان امتناع كرد. امروز هم به تبع از آن امام بزرگوار، بايد كه تولد هر انسان، يك اصل باشد براي: دريافت سود سهام. به همين دليل در ايران، سهام عدالت توزيع مي شود تا: همه داراي سهام كارخانجات و منابع ثروت باشند.
Requirements: driving engine of the economy
the economic production of a good or deformation, are the six basic elements: that are: raw materials, marketing, human resources, capital, machinery and management. But most important: consumption or production of goods for humans has not been considered. While the consumer is not a commodity to be produced, as it has been produced. In western economies, so this factor is mentioned. However, due to the clutter of Economics, position paradoxical and are not related to each other. For example, according to the definition of economics: the allocation of limited resources and unlimited needs. , Or needs, as a customer, but rose only as a potential buyer, until the buyer has a value that is buyer! After purchase, or before you buy, not worth. And if you do not buy more, too bad. But we say: necessity is the driving engine of the economy. And should it be considered sufficient contribution. And share the same time, it will pay dividends. In other words: if the price of merchandise to divide into eight sections, six of them for six, and the two share a factor requires, should be considered. And if the market for the consumer to know. The share price of the goods shall be 7. Market share or the final consumer, the rest is twofold. This means that the human person is worth. The need for food, clothing, housing share with him, and eventually the owner of the dividends. Thus the treasury division in Islam is no difference between people. At the beginning of the reign of Hazrat Ali AS, we see that they all took two scrambled. Even his brother Aqeel, or comrades: Talha and Zubair, demanding a greater share, but he refused. Today, following the Imams, to which every human birth is a principle of: receiving a dividend. Because of this, equity shares to be distributed to all of the facilities and resources they share.
الاحتياجات: محرك الدافعة للاقتصاد
إنتاج الاقتصادي للسلعة أو تشوه، هي العناصر الأساسية الستة: التي هي: المواد الخام، والتسويق، والموارد البشرية ورأس المال والآلات وإدارتها. ولكن الأكثر أهمية: استهلاك أو إنتاج السلع للبشر، لم يتم النظر فيها. في حين أن المستهلك ليس سلعة يتم إنتاجها، كما تم إنتاجه. في الاقتصادات الغربية، لذلك تم ذكر هذا العامل. ومع ذلك، ونظرا لفوضى الاقتصاد، ووضع متناقض لا ترتبط مع بعضها البعض. على سبيل المثال، وفقا للتعريف الاقتصاد: تخصيص الموارد المحدودة والاحتياجات غير محدودة. ، أو الاحتياجات، كعميل، لكنه أثار فقط مشتر محتمل، حتى المشتري لديه قيمة المشتري! بعد الشراء، أو قبل أن تشتري، لا يستحق. وإذا كنت لا تشتري أكثر من ذلك، سيئة للغاية. لكننا نقول: هو محرك ضرورة الدافعة للاقتصاد. وينبغي أن يكون هذا الأمر مساهمة كافية. وتقاسم الوقت نفسه، فإنه سيتم دفع أرباح الأسهم. وبعبارة أخرى: ينبغي أن ينظر إذا كان سعر البضائع إلى تقسيمها إلى ثمانية أقسام، ستة منهم لمدة ستة، وحصة اثنين في عامل يتطلب. وإذا كان السوق للمستهلك أن يعرف. يجب على سعر السهم من السلع يكون 7. حصتها في السوق أو المستهلك النهائي، هناك شقان للبقية. هذا يعني أن الإنسان يستحق. الحاجة إلى الغذاء والكساء والسكن معه سهم، وأخيرا مالك لأرباح الأسهم. وبالتالي شعبة الخزانة في الإسلام لا فرق بين الناس. في بداية عهد الإمام علي AS، ونحن نرى أنها اتخذت كل مخلوط 2. حتى شقيقه عقيل، أو الرفاق: طلحة والزبير، تطالب بحصة أكبر، لكنه رفض. اليوم، وبعد الأئمة، والتي كل ولادة الإنسان، هو مبدأ: تلقي أرباح. وبسبب هذا، ليتم توزيعها على جميع الأسهم من التسهيلات والموارد التي تشارك.
要求:发动机的经济
经济生产的好或变形,有六个基本要素是:原料,市场营销,人力资源,资金,设备和管理。但最重要的是:为人类消费或生产的货物,还没有被考虑。虽然消费者并不待产,因为它已经生产的商品。在西方经济体,因此这个因素被提及。然而,由于经济,位置似是而非,杂波彼此是不相关的。例如,根据经济学的定义:有限的资源的分配和无限的需求。或需求,作为客户,但只提出作为一个潜在的买家,直到买方的值是买方!购买后,在购买之前,不值得。如果你不买多了,太糟糕了。但我们说:需要是经济的驱动引擎。而且它应该被认为是足够的贡献。共享相同的时间,该公司将支付股息。换句话说:如果商品的价格分为八个部分,其中六人六,两股的一个因素需要,应予以考虑。如果市场,为消费者知道。股价的货物应为7。市场份额或最终消费者,其余的是双重的。这意味着,人是值得的。需要食物,衣服,住房与他分享,并最终所有者的股息。因此,财资部在伊斯兰教中是没有人与人之间的差异。 AS的哈兹拉特·阿里的统治开始,我们看到,他们花了两年炒。即使他的兄弟阿基尔,同志们:泰勒哈和祖拜尔,要求更大的份额,但他拒绝了。今天,在伊玛目,每个人出生的原理是:接收股息。正因为如此,股权分发给所有的设施和资源共享。
:: بازدید از این مطلب : 2152
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3